Môj príbeh so spoločnosťou RegioJet začal , rezerváciou cestovných lístkov Bratislava – Praha 6.5.2020 a späť Praha – Bratislava 10.5.2020, pričom som uhradil čiastku 103,60 EUR 5.3.2020. Ako na potvoru sa rozbehla pandémia u nás, aj v ČR, a na základe informácií, ktoré boli vtedy dostupné som zhodnotil, že v máji sa určite cestovať nebude. Dňa 18.3.2020 som predmetné cestovné lístky stornoval a dostal som odpoveď, že do 5 pracovných dní by mali byť vrátené peňažné prostriedky od správcu prodejního systému A. R. . Čakal som, a nič. Urgoval som vrátenie peňazí dňa 25.3.2020, 26.3.2020 a 27.3.2020 na kontaktné emaily pre Reklamácie info@regiojet.cz a reditel@regiojet.cz. Dňa 27.3.2020 som dostal odpoveď, že z dôvodu covid 19 a personálnemu zaťaženiu, vrátia peniaze do 30 dní. Znovu som písal 27.3.2020 pokus o zmier a 28.3.2020 som dostal odpoveď od koordinátor provozu dopravy D. K. , že platba bola odoslaná dňa 19.3.2020, doteraz ju nemám. Dostal som múdru radu, aby som si to preveril v mojej banke. Mám už aj výpis za mesiac marec, a nič. Ale preveril som to ihneď cez dialóg mojej banky a samozrejme nič. V rovnakom čase, teda 28.3.2020 som dostal inú i keď podobnú odpoveď, ako 27.3.2020, a to, že peniaze budú odoslané späť do 30 dni – od Š. T. , manažér pobočky, prodejce cestovních služeb. To už som bol hotový, dve rozdielne odpovede v jeden deň. Dňa 31.3.2020 som im preposlal celú emailovú komunikáciu, so žiadosťou o vrátenie peňazí na účet, ktorý som tam aj uviedol, ale už nebola žiadna komunikácia zo strany RegioJetu. Môže sa tak to správať jedna seriózna spoločnosť? Určite nie, aj keď doba je ťažká. Neodporúčam rezervovať cestovné lístky vo veľkom predstihu – po stornovaní – peniaze už nemusíte vidieť. RegioJet, ako prepravcu, už určite nikdy nepoužijem!
Ja som s nimi nikdy nemal problémy. To, že ...
Celá debata | RSS tejto debaty