Založ si blog

Moja aktuálna skúsenosť so Starklom zahradníkom.

Niekedy začiatkom roku som si objednal u Starkla kríky ruží, malín, asi 36 ks jahôd a
atď. Zatiaľ je to v poriadku. Ale dnes sa ozvala doručovacia firma zo zásielkou
a to som sa počudoval. Prečo? Lebo zima končí 20.3.2013, aktuálne sneží a mrzne
v celej SR a podľa predpovedí tak bude cca. do nedele a nočné mínusové teploty
budú pokračovať.  Preto som predmetnú zásielku neprevzal. Tu by to mohlo skončiť.
Zavolal som do spoločnosti Starkl zahradník a oznámil som nejakej milej pani,
že som neprevzal ich zásielku a pokúsil som sa argumentovať, že zima neskončila a
že počasie je také aké je.
Odpoveď bola, že som to mal prevziať a počkať 2 dni, že sa tomu nič nestane!
Meteorológovia upozorňovali už 10 dní dopredu, že zima sa vráti, ale v
Starklovi to nevedeli a nepočuli, veď už bolo 5 dní aj teplo, ako som sa dozvedel
od milej pani zo Starkla. Vôbec nebola ochota riešiť daný problém a tak som
povedal, že ako dlhoročný zákazník končím s nimi a odpoveď milej pani bola, že
aj oni so mnou.
To je odpoveď profesionálov!
Ide teda iba o peniaze a nie o zákazníka a jeho spokojnosť?

RegioJet nevracia Slovákom peňažné prostriedky za stornované cestovné lístky, alebo záchrana firmy na úkor cestujúcich zo Slovenska? !

07.04.2020

Môj príbeh so spoločnosťou RegioJet začal , rezerváciou cestovných lístkov Bratislava – Praha 6.5.2020 a späť Praha – Bratislava 10.5.2020, pričom som uhradil čiastku 103,60 EUR 5.3.2020. Ako na potvoru sa rozbehla pandémia u nás, aj v ČR, a na základe informácií, ktoré boli vtedy dostupné som zhodnotil, že v máji sa určite cestovať nebude. Dňa 18.3.2020 som [...]

Prečo len cca 22 percentná účasť  Slovenskej republike v eurovoľbách

05.06.2019

Všetci v EÚ, a hlavne u nás, plačú. Prečo je taká nízka účasť občanov v eurovoľbách? Preto lebo, ide o voľby, kde vás priamo nútia vybrať si stranu a zakrúžkovať dvoch preferovaných kandidátov. To je ale ten problém, lebo niektoré osobnosti, by si zaslúžili byť europoslancami , ale z pohľadu voliča kandidujú za stranu, ktorú oni voliť z princípu nebudú [...]

Červená pošta.

27.09.2018

Názov Červená pošta vznikol nie preto, že by v dnešnej dobe obsadili poštu komunisti. Ide o veľkú poštu v mestskej časti Petržalka v Bratislave, ktorá mala červenú farbu fasády ( ľudia ju tak začali volať ešte pred rokom 1989), v súčasnosti už má inú fasádu, ale pre občanov Petržalky je to stále Červená pošta. Prečo sa zaoberám Červenou poštou, [...]

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 104984x
Priemerná čítanosť článkov: 2763x

Autor blogu

Kategórie